-

LoginNieznany

praktyczne porady jak skutecznie przysłużyć się Sprawie

Miała być ostra polemika w sprawie wyborczego samogwałtu ale zmieniłem zdanie. Zamiast pisać coś o impotentnych Faryzeuszach podglądających Onana postanowiłem podejść do sprawy inaczej. Przecież mógłbym tylko ludzi poobrażać i zaognić dodatkowo sytuację. Wystarczy, że Oni obrażają i poniżają na prawo i lewo. Jako więc człowiek dialogu, wyciągam do Was rękę szanowni zwolennicy wyborczego ascetyzmu, realizmu i poświęcenia.

Ponieważ, jak się zdaje, sądzicie że jedynym sposobem uniknięcia narodowej katastrofy jest aby PiS miał ponownie większość pozwalającą na samodzielne rządy, zupełnie gratis udzielę Wam paru rad, które zastosowane, mogą być zbawienne.

Otóż, jeśli ktoś deklaruje się jako wyborca Konfederacji, to najprawdopodobniej nie jest konformistą, ma dosyć PiS, nie zagłosuje za lewicą w żadnej postaci. Przekonanie takiej osoby jest bardzo trudne, jeśli nie niemożliwe. Po prostu taka osoba nie chce, żeby PiS miał samodzielną większość. Po co więc marnować czas, w dodatku na przekonanie kogoś, kogo się nie szanuje?

Spróbujcie działać tam, gdzie macie szansę. Istnieją grupy wyborców, podobnie jak Wy głosujący niechętnie i racjonalnie na mniejsze zło, tylko inne.  Jest prosty sposób, żeby ich przekonać, aby głosowali na PiS. Wystarczy wykazać, że PiS to takie PO (KO), tylko lepsze. Że mogą wybrać dobro, lepszą wersję tego samego. Zapewniam, że z ulgą zagłosują jak trzeba, gdyż nic ich tak nie boli jak poczucie zmarnowanego głosu. A co może być większą stratą, niż oddanie głosu na przegranych? Ufam, że znajdą w Was pokrewne dusze. Czyż nie uważacie, Szanowni Państwo, że głos oddany na mniejsze ugrupowania jest zmarnowany?

Dlatego proponuję abyście porównywali PiS z PO, wskazując na przewagę lub przynajmniej równorzędność tego pierwszego wg kryteriów przeciętnego wyborcy KO. Poniżej przedstawiam dla ułatwienia próbkę argumentów, jak sądzę nie do zbicia. Proszę tą sugestię przeczytać i rozważyć dla dobra Polski i Waszego, mimo jej długości.

1. PiS jest lepszy niż PO w polityce migracyjnej. W czasie rządów PO w czasie nasilenia proimigracyjnej propagandy, w latach 2013-2015, przybyło do Polski zaledwie 3500 osób z krajów wspólnoty muzułmańskiej za to w latach 2016-2018 około 8500. No i kto jest lepszy?

2. Spryt polityczny, ugodowość, zdolność do współpracy (miało być zakłamanie i serwilizm, ale trzeba argumentować pozytywnie). W tych kategoriach PiS może iść z PO w szranki i wcale nie wypada gorzej. W argumentowaniu można starać się wskazać na modyfikowanie polityki podatkowej na żądanie obcych ambasad, pisanie ustaw pod dyktando, udane udawanie że to pada deszcz gdy na nas plują, zezwalanie na organizowanie międzynarodowych konferencji w Polsce przez obce kraje, pokorne przyjmowanie pouczeń, zrażanie do siebie krajów, których nie lubią aktualni przyjaciele, ukrywanie negocjacji na szczeblu ministerstw w sprawie spełnienia nieuprawnionych żądań i wymuszeń i temu podobne.

3. Zwolennika PO z pewnością zainteresuje się argumentem, że w dziedzinie pozbawiania nas suwerenności, PiS ma zasługi równe PO. Zacznijmy od przypomnienia, że to świętej pamięci prezydent Lech Kaczyński podpisał Traktat Lizboński i choć PiS może nie ma przewagi we wprowadzaniu w Polsce brukselskiego raju, lecz nie jest gorszy od PO. Na pewno za to jest za to lepszy w podporządkowywaniu nas zagranicy. Nigdy PO na przykład nawet nie przedstawiło w przestrzeni publicznej pomysłu zorganizowania w Polsce bazy Bundeswehr lub Moskwy, a PiS proszę, nie tylko analogiczny pomysł przedstawił, ale i zrealizował. Co z tego, że we współpracy z innym krajem. Nigdy też z ust prominentnych polityków PO w czasie ich rządów nie padła propozycja wpisania przynależności do Unii Europejskiej do konstytucji. Należy również docenić, że PiS konsekwentnie rozwija politykę PO utrzymując w mocy ustawę „1066”.

4. W zakresie podejścia do wiary, tradycji i moralności PiS nie jest gorsze od PO. W odpowiedzi na argument, że PiS zajmuje stanowisko zdecydowanie popierające wiarę i moralność, koniecznie należy wskazać że poparcie jest wyłącznie werbalne, że nigdy za rządów PO nie było takiego natężenia marszów popierających zboczenia na naszych ulicach, że nigdy nie było tak otwartego obrażania rzeczy dla Polaków ważnych i że nigdy do takiego stopnia rząd nie był zaangażowany w ochronę marszów. Na koniec koniecznie należy przypomnieć, że choć PiS mógł, to jednak nie wypowiedział konwencji Stambulskiej ani nie zmienił prawa aborcyjnego.

5. Wojsko. Jest co najmniej tak dobrze jak za rządów PO. Wprawdzie nie budujemy kolejnego patrolowca, przerobionego z przeznaczonej na złom niedokończonej korwety za miliard złotych, ale za to nadal nie mamy rakietowej tarczy Polski, nowych starych okrętów, śmigłowców, mamy uziemnione samoloty, złom zamiast czołgów, więcej oficerów niż żołnierzy liniowych itp.

6. Klimat i środowisko. Należy na każdym kroku przypominać, że to św. pamięci prezydent Lech Kaczyński usiadł do wiekopomnych negocjacji z największymi mężami stanu wtedy jeszcze państw stron układów tworzących Wspólnotę Europejską na temat pakietu klimatycznego i nie tylko nie dał się oszukać, ale jeszcze odpowiednio przygotował drogę dla swoich następców. Ponadto wyrazem najwyższej troski o środowisko jest zgoda na sprowadzanie do Polski gigantycznej ilości odpadów z zagranicy, gdyż w krajach, z których je importujemy, zagrażają środowisku jeszcze bardziej niż u nas, a u nas można je spalić i nic się nie dzieje. Jest to zgodne z zasadą solidaryzmu europejskiego i na pewno doskonale wpisuje się w deklarację Jarosława Kaczyńskiego, że dla Unii Europejskiej nie ma alternatywy.

7. PiS jest lepszy niż PO we wprowadzaniu nowych obciążeń podatkowych i opłat, w komplikowaniu przepisów, w opresji podatkowej. I można być pewnym, że nie poprzestanie na tych osiągnięciach, i do ponad trzydziestu doda kolejne podwyżki, nowe podatki i opłaty, skoro nawet w kampanii wyborczej nie zaprzestano prac nad kilkoma. A składki ZUS w połączeniu z pensją minimalną? Wyborca PiS doczeka się z pewnością rozwiązania problemu pazernych polskich przedsiębiorców (na marginesie w ogóle nie można zrozumieć jak pomimo tylu wysiłków udaje się jeszcze tej bandzie funkcjonować, po wyborach koniecznie trzeba powołać komisję w tej sprawie). Przy okazji zlikwidowane zostaną skutki nieszczęsnej podwyżki kwoty wolnej dla najbiedniejszych – jej nie trzeba podwyższać wraz ze wzrostem płacy minimalnej a i progi podatkowe mogą pozostać nadal zamrożone. PO było żałośnie bezradne wobec inflacji, przez co nie można było korzystać z podatku inflacyjnego. PiS ma tu niewątpliwą przewagę, postęp widać gołym okiem. Oszczędności na kontach topnieją jak trzeba, pobór podatku VAT rośnie – same zalety. W sprawie banków wystarczy wspomnieć o sprawie frankowej. PiS udanie unikało rozwiązania problemu co najmniej tak skutecznie jak PO. Sprawa OFE zostanie dokończona lepiej, niż gdyby robiło to PO.

8. Sprawiedliwość i prawo. Nawet najbardziej zapiekły zwolennik Koalicji Obywatelskiej nie może tu PiS odmówić osiągnięć. Jeśli trzeba złapać sprawcę wybicia szyby w synagodze – łapią. Jeśli nie trzeba karać winnych wielomilionowych afer – widać jak jest. Jest jeszcze jedna istotna sprawa – zmiany w KPA. Genialny ruch ze zmianą zapisu o działaniu urzędów „na podstawie i w granicach prawa” na „na podstawie prawa” przesądza sprawę. Każdy urzednik to powie.

9. Zdrowie. Za rządów PO czas oczekiwania na usług refundowaną, mimo, trzeba przyznać, wielu starań, w latach 2012-2015 nie przekroczył 3 miesięcy. Trzeba było dopiero rządów PiS, żeby w latach 2017 i 2018 zbliżył się do 4. PO nie potrafiło nawet wymyślić, jak doprowadzić do braków lekarstw w aptekach. Żałosne.

10. Poziom życia. Tu PiS znów wykazuje większą troskę o portfele Polaków. Platforma Obywatelska nie była w tym względzie wystarczająco konsekwentna. W czasie rządów PO na przykład, w porównaniu do innych krajów Unii Europejskiej, poziomy cen dla wydatków gospodarstw domowych w Polsce w porównaniu do średniej w krajach EU, spadły z 67,4% w 2008 roku, do 54,2% w roku 2015. PiS odwrócił ten niekorzystny trend, wprawdzie nieznacznie, ale zawsze. W latach 2016 – 2018 porównywalne ceny wzrosły z 53,8% do 57,4%. Podobnie w dziedzinie parytetu siły nabywczej i dochodów gospodarstw domowych. Za rządów PIS rosną wolniej, co jest oczywiście sukcesem (w ogóle rząd PiS ma same sukcesy)! Dyspozycyjne dochody gospodarstw domowych, w latach 2008-2015 rosły średnio o około 580 PPS a w latach 2016 i 2017 średnio o około 150 PPS rocznie (PPS to sztuczna waluta – standard siły nabywczej). Podobnie PiS zdołał zmniejszyć tempo, w jakim się bogacimy w stosunku do średniej EU. W latach 2008 – 2015 GDP na głowę wzrósł z 55% średniej w Unii Europejskiej do 69% średniej a w latach 2016-2018 do 71% średniej, a więc procentowo rocznie znacząco mniej.

Na koniec, jeśli potencjalny zwolennik KO (PO) czy lewicy użyje argumentu, że PiS ma ułatwione zadanie, bo wiele spraw było należycie przygotowanych za rządów PO, można ten argument zbić w prosty sposób, wskazując, że jeśli tylko dana osoba zagłosuje na PiS a PiS uzyska samodzielną większość, to dopiero pokaże na co go naprawdę stać.

 

Wpis dedykuję Panu @Przemsa z okazji wpisu „Samogwałt wyborczy” i Lennonowi Szkoły Nawigatorów - @Marcin-K

Pozdrawiam,

Samolub, oszołom, naiwniak,  człowiek infantylny i niesamodzielny, nieracjonalny marzyciel, oderwany od rzeczywistości, pozbawiony argumentów przyszły wyborca Konfederacji,

Login Nieznany

 



tagi: wybory 

LoginNieznany
1 października 2019 17:56
86     2640    4 zaloguj sie by polubić

Komentarze:


ewa-rembikowska @LoginNieznany
1 października 2019 18:36

Jak to się fachowo nazywa? "manipulacja wizerunkiem i decyzją przeciwnika", czy "techniki dyskredytacji wizerunkowej przeciwnika"?

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Caine 1 października 2019 18:30
1 października 2019 18:53

Dziękuję.

Nie wiem jak to poprawić ale się nauczę.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @ewa-rembikowska 1 października 2019 18:36
1 października 2019 19:00

Ja tam wolę to nazywać "pomocą w dokonaniu właściwego wyboru", "zachętą do pozytywnego argumentowania", ale oczywiście można też używać powyższych definicji, z tym zastrzeżeniem, że w moim wypadku będzie to tylko realizacja hasła wieszcza narodowego "gwałt niech się gwałtem odciska".

zaloguj się by móc komentować


LoginNieznany @LoginNieznany
1 października 2019 19:31

Ja też dziękuję za poświęcenie cennego czasu, żeby mnie poinformować o nie przeczytaniu notki. To bardzo miło z Pana strony.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @LoginNieznany
1 października 2019 20:05

Nie przekonywałbym wyborców Konfederacji gdybym miał pewność, że Konfederacja wejdzie do Sejmu i w razie czego w koalicję z PiS. Ale patrząc na jej kampanię tej pewności miec nie mogę.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Grzeralts 1 października 2019 20:05
1 października 2019 20:21

Proszę Pana, nikomu nie odmawiam prawa do obrony swojego stanowiska. Są jednak sposoby argumentacji, które wywołują u mnie reakcję alergiczną. A pewności co do wejścia PiS do Sejmu też nie może Pan mieć, w końcu zawsze może się pokazać na pasach jakaś zakonnica w ciąży. Choć myślę, że gdyby miała na nie wejść, to już by weszła.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @LoginNieznany
1 października 2019 20:35

Skoro to tak ładnie wypunktowałeś, to może lepiej byłoby po prostu zagłosować na Platformę? Przecież z tych punktów wynika, że pod każdym względem są lepsi niż PiS. Ba, oni niegdyś zapowiadali podatek 3x15 i zmniejszenie administracji. Jeśli chciałeś tym wpisem pomóc Konfederacji, to trochę słabo Ci poszło...

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Marcin-K 1 października 2019 20:35
1 października 2019 21:03

No skądże. Jeśli PiS jest lepszą wersją Platformy, to powinienem głosować na PiS, gdybym popierał wcześniej Platformę.

Wie Pan, po co zapowiedzi, jeśli są fakty. A fakty są takie, że oba ugrupowania niewiele się od siebie różnią a i to bardziej w deklaracjach niż czynach. Jeśli to Pana pocieszy, to gdybym miał wybór tylko między PiS a PO (KO) wybrałbym PiS. Są drobiazgi wskazujące, że co do PiS można mieć jeszcze złudzenia, zwłaszcza co do obecności w nim osób z dobrymi intencjami. Choć wiele osób już jest na bocznym torze. 

zaloguj się by móc komentować

olekfara @LoginNieznany
1 października 2019 21:29

Na przednówku, gdy czasami nie ma czym zwierzątek nakarmić, używano sieczkarni i cięto słomę. Cudów nie było, ale zwierzyna doczekała wiosny i żniw. Pana "dedykobiorcy" właśnie taką sieczkę robią. A Pan ustawił obok drugą sieczkarnię, i myśli, z mojej będą lepiej jadły. To nie wypali, zwierzyna głodna, wkurzona i nie myśli,  do tego gospodarz nie znany, i pobodzie.

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @ewa-rembikowska 1 października 2019 18:36
1 października 2019 22:01

Coraz wybitniejsi fachowcy...Ewaryst się nie umywa.

zaloguj się by móc komentować

genezy @LoginNieznany
1 października 2019 22:03

Cierpiarza nie powinno się dopuszczać do zamieszczania tutaj takich tytułów, to nie fair, bo w przeciwieństwie do jego notek trudno te tytuły omijać. Jak się chce samogwałcić wyborczo to jazda w swojej taryfie, a nie tu.

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @LoginNieznany
1 października 2019 23:32

Za dużo samogwałtu i efekty widać.

Agumenty takie jak dzisiaj u Budki. Pasujecie do siebie.

W środek weźcie  jeszcze kandydatkę na premiera i "trust mózgów" gotowy.

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @szarakomorka 1 października 2019 23:32
1 października 2019 23:42

Budka argumentował że PiS jest lepszy niż PO? mogę prosić o link? to by była sensacja.

zaloguj się by móc komentować

Ann28 @LoginNieznany
1 października 2019 23:55

Punkt 1. mnie zafascynował: "1. PiS jest lepszy niż PO w polityce migracyjnej. W czasie rządów PO w czasie nasilenia proimigracyjnej propagandy, w latach 2013-2015, przybyło do Polski zaledwie 3500 osób z krajów wspólnoty muzułmańskiej za to w latach 2016-2018 około 8500. No i kto jest lepszy?" Można wiedzieć skąd te dane? I co to znaczy "przybyło"tzn. przekroczyło granice bez papierów i tożsamości, przypłynęło na pontonie na wyspę Wolin, mieszkają w ośrodkach dla imigrantów, gdzie na "Herzlich Willkommen" otrzymali socjal, najnowszego Iphona i karnety na siłownię (Niemcy)? Czy może przyjechali do pracy/studia/zawarli związek małżeński? A może słowo "przybyło" zawiera równiez w sobie przyjazdy turystyczne? Polska jest podobno dla nich z wielu względów, także bezpieczeństwa bardzo atrakcyjna pod tym względem. Proszę doprecyzować swoją wypowiedź.

zaloguj się by móc komentować

Ann28 @LoginNieznany 1 października 2019 23:42
1 października 2019 23:59

Skoro kupił dwa dni temu lek  za dwa tysiące, który jest na liście leków refundowanych i kosztuje 3,60 to o czym to świadczy? Ja mam starego laptopa, chciałam wyrzucić, bo jest wart jakieś 100,00, no, ale jak dla Budki niech będzie te1500,00.

zaloguj się by móc komentować

Ann28 @Ann28 1 października 2019 23:59
2 października 2019 00:06

3,20 kosztuje, nie 3,60. W tym miejscu chciałam zaznaczyć, że takich "miszczów" ma tylko PO i nikt im nigdy nie dorówna.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ann28 1 października 2019 23:55
2 października 2019 00:14

Dane pochodzą z z systemu informacji Urzędu do Spraw Cudzoziemców (UdSC) i dotyczą pozwoleń na pobyt czasowy i stały. Obecnie dostęp do tych danych jest utrudniony.

Dane nie dotyczą imigracji nielegalnej i turystyki. Co do socjalu, musi Pani zapytać kogoś z PiS. Oni się na tym znają.

zaloguj się by móc komentować

Ann28 @LoginNieznany 2 października 2019 00:14
2 października 2019 00:29

Pytam Pana, skoro juz Pan robi takie porównania, to znaczy się mam do czynienia z "fachofcem", czyż nie? Dostęp do danych utrudniony obecnie, ach, jak to dobrze i tajemniczo brzmi, ktosśby pomyslał, że RODO nic do tego nie ma. A na jakiej podstawie wydaje się pozwolenia na pobyt czasowy/stały? Ze względu na to, czy ktoś pochodzi z krajów islamskich?

Bo ja, głupia myślałam, że na takiej podstawie:

  1. Podjęcie lub kontynuacja pracy na terytorium Polski;
  2. Wykonywanie pracy w zawodzie wymagającym wysokich kwalifikacji (co oznacza wykonywanie pracy w zawodzie wymagającym wysokich kwalifikacji?);
  3. Wykonywanie pracy przez cudzoziemca delegowanego przez pracodawcę zagranicznego do Polski;
  4. Prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce;
  5. Podjęcie lub kontynuacja studiów w Polsce;
  6. Odbycie kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach licencjackich, magisterskich, albo doktoranckich w języku polskim;
  7. Prowadzenie badań naukowych w Polsce;
  8. Przyjazd do członków rodziny obywatela Polski lub członka rodziny cudzoziemca;
  9. Bycie ofiarą handlu ludźmi, która przebywa w Polsce, podejmuje współpracę z organami prowadzącymi postępowanie w sprawie zwalczania handlu ludźmi oraz, która zerwała kontakty z osobami podejrzanymi o handel ludźmi;
  10. Zamiar dołączenia członka rodziny do obywatela państwa członkowskiego UE, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) lub Konfederacji Szwajcarskiej zamieszkującego w Polsce;
  11. Bycie niepełnoletnim dzieckiem cudzoziemca, który przebywa w Polsce na podstawie wizy krajowej lub zezwolenia na pobyt czasowy, jeżeli dziecko urodziło się w okresie ważności tej wizy krajowej lub zezwolenia na pobyt czasowy;
  12. Bycie małoletnim dzieckiem cudzoziemca będącym małżonkiem obywatela Polski i posiadającego zezwolenie na pobyt czasowy wydane dla członka rodziny obywatela Polski;
  13. Inne, ważne okoliczności, których istnienie zostanie udowodnione.
zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @LoginNieznany
2 października 2019 00:43

RODO nic do tego nie ma. Nie ma tam żadnych danych osobowych. Rozumiem, że obecny rząd skromność uważa za jedną z głównych cnót, ale tak się krygować, podczas gdy zasługa jest oczywista?

Czy wymienione przez Panią kryteria sprawiają, że osoby te przestają być muzułmanami?

Czy za czasów PO kryteria były inne?

Czy wyborca PO, słysząc o takich osiągnięciach, nie może uznać że warto głosować na PiS?

Nadal uważam, że ten argument jak najbardziej nadaje się do wykorzystania.

 

zaloguj się by móc komentować

Szczodrocha33 @Marcin-K 1 października 2019 20:35
2 października 2019 00:52

"Ba, oni niegdyś zapowiadali podatek 3x15 i zmniejszenie administracji."

Co do administracji to juz spotkalem sie dawno z informacjami w sieci na temat tego do jakich rozmiarow Tusk z kolegami podczas swoich rzadow rozbudowal kaste urzednicza. I byly konkretne liczby. Tutaj cytat, a za nim link do informacji:

"W kampanii wyborczej w 2005 r. PiS obiecywało redukcję zatrudnienia o 20 proc. W sumie za jego rządów w administracji publicznej przybyło 13 tys. miejsc pracy. Ale o równie głębokich cięciach mówiła w przedwyborczych obietnicach PO. W dwa lata po objęciu rządów wciąż zakładano redukcję urzędników o 10 proc. W sumie za rządów PO przybyło ich ok. 60 tys. Licząc od 2005 r., ich liczba zwiększała się co roku średnio o ok. 7,3 tys."

https://www.sluzbacywilna.info.pl/aktualnosci/1551-czy-polska-ma-za-duzo-urzednikow

Jezeli przemnozymy te liczbe przez ilosc czlonkow rodzin tych urzednikow administracji [powiedzmy przez 3 osoby] to daje nam to jakies 180-200 tysiecy ludzi. Czyli okolo 200 tysiecy pewnych glosow.

Co do wojska to przypomne, ze Donald Tusk jako inteligentny taktyk i strateg juz w 2008 roku oglosil "uzawodowienie" armii i w 2010 roku zniesiono pobor  zasadnicza sluzbe wojskowa. Po co? W celach politycznych, Platforma mogla liczyc na glosy mlodych ludzi, zadowolonych, ze juz do woja nie trzeba. Konsekwencje tego posuniecia dopiero wyjda po latach.

PiS z Kaczynskim zrobil na pewno jedna rzecz bardzo wazna: zatrzymal olbrzymia fale zalegalizowanego [praktycznie] masowego zlodziejstwa. Na skale taka, ze wlos sie czlowiekowi jezy.

Wiec kazdy rozumny czlowiek, majac do wyboru- PO czy PiS, zaglosuje na PiS.

Przypomne jeszcze co sie dzieje obecne w Warszawie, rzadzonej od kilkunastu lat przez swiatla i europejska partie polityczna.

Awaria w oczyszczalni sciekow "Czajka" [rozbudowana i zmodernizowana za rzadow PO] - gowna plynace Wisla. Plus - nie dziala juz od grudnia ubieglego roku spalarnia osadow w tejze oczyszczalni, tu jest link do wyczerpujacych i wstrzasajacych informacji:

https://www.salon24.pl/u/wtemaciemaci/986813,metylortec

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @Ann28 2 października 2019 00:06
2 października 2019 07:15

Tysiące rolników po przeczytaniu notki BezNicka ruszyło na Warszawę...spójrzcie tylko:

https://www.youtube.com/watch?v=va6MmqcGrOw

zaloguj się by móc komentować

DYNAQ @LoginNieznany
2 października 2019 07:16

Sorry,oczywiście Nieznanego Logina.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @LoginNieznany 1 października 2019 21:03
2 października 2019 09:01

Do mnie można na ty. 

No to jak to - najpierw udowadniasz w punktach, że PO wbrew pijarowi PiS-u była partią mniej szkodliwą, a teraz jednak stwierdzasz że mimo to byś głosował na PiS? Gdzie tu jest logika? Może skoro chcesz tu promować Konfederację to lepiej byś popisał, co ta partia ma zamiar w konkretach zrobić lepiej niż PiS. Ale w konkretach - jakieś zapowiedzi ustaw bym chciał zobaczyć itp. Bo póki co to z tamtej strony płynie tylko antypisowski hejt, co z kolei sprawia że nawet pan Budka z lepkim wzrokiem mówi, że Konfa odbiera głosy PiS. Ja tak naprawdę nasłuchałem się panów z Konfederacji po kokardę i nic konkretnego się od nich nie dowiedziałem.

zaloguj się by móc komentować

Grzeralts @LoginNieznany 1 października 2019 20:21
2 października 2019 09:43

Bez przesady. 

Konfederacja to jest tragedia wizerunkowa. propagandowa i programowa. I tyle wiedzieć wystarczy, bo nie można swoim nazwiskiem firmować hucpy, nawet w najsłuszniejszej sprawie. 

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @LoginNieznany
2 października 2019 09:57

Slicznie to napisałeś. Brawo.

POPIS - na drzewo - hahaha

Pominołeś jednak kilka istotnych faktów:

- za PIS nie mielismy Amber Gold i mordów obrońcow lokatorów kamienic w lasku Bielańskim. Kulczyk i Starak gryza ziemie a nie Petelicki i Kaczyński.

- PO nie dokonczyło projektu uchodźca w Polskim domu - gdyby wygrali to ośrodków jak w Germanii wyrosłoby jak grzybów po deszczu - co głupsi ludzie blisko PO juz inwestowali w te ośrodki tylko czekali na zwyciestwo PO w wyborach.

- Hurra partiotyzm nawet ten socjalistyczny z PPS i Żołnierzami Wyklętymi  na czele to lepsze niz - polskość to nienormalność i brzydka panna na wydaniu.

- Prezydent Duda mimo vet i żonki to jednak nie spaśony Bronek wysyłajacy ludzi do banku po kredyty i obsciskujący sie z podstawionym słupem na wiecach.

- KLD Fundacja Adenauera Muzeum Polin i Fundacja Batorego to co innego niż ProLife Ordo Juris i Zakon z Torunia.

- Zebrana kasa nie leci do Londynu na obsługe długu jak za min Rostowskiego a zostaje w sporej czesci rozdana rodzicom :)

- Jarosław Kurski to nie Jacek Kurski.

- Obecne w Polsce wojsko NATO vs rozbrojona Polska armia.

starczy chyba :)

pozdrawiam.

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @LoginNieznany
2 października 2019 10:01

Wpis był odpowiedzią na Twoją notkę, dlatego miał taką a nie inną formę i dobór argumentacji. W komentarzu porzuciłem na chwilę styl wpisu, i zupełnie nieracjonalnie dałem wyraz nadziei (dlatego rzeczywiście nie było w tym logiki), że może nie jest aż tak jak piszę.

Z zapowiedzi Konfederacji mi osobiście odpowiada likwidacja PIT z wstępnym podniesieniem kwoty wolnej do 12 krotności minimalnej płacy (skoro już coś takiego jest), bon oświatowy, bon kulturalny. Następnie zakaz aborcji eugenicznej i likwidacja nadmiernego opodatkowania paliwa. Zapowiedzi uproszczenia przepisów gospodarczych są nieco niekonkretne a ustaw Mentzena nie czytałem, więc się do nich nie teraz nie odniosę. Ponadto pasuje mi styl polegający na nie unikaniu kontaktów z ludźmi. Z dotychczasowej retoryki można wnosić, że pomimo trudnych okoliczności, nie będą uchylać się od obrony naszych interesów w kontaktach międzynarodowych.

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @LoginNieznany 2 października 2019 10:01
2 października 2019 10:03

Niestety nie moge poprzec Konfederacji - to zadna alternatywa - bardzo załuje, ze Pan Braun sie dał w to wciągnąc sporo stracił w moich oczach.

Tak jak to czytalem to rzeczywiście sporo mi przypomniales o PO i zrobiles ze mnie wyborce PIS.

tylko ten socjalizm :(

Gratuluje. :)

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ongaku 2 października 2019 09:57
2 października 2019 10:03

No nareszcie. Dziękuję za podjęcie rękawicy.

Za chwilę odpowiem.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @LoginNieznany 2 października 2019 10:01
2 października 2019 10:26

No to powiem Ci, że dopiero ty sformułowałeś ich program, bo ja wcześniej słuchałem sporo polityków Konfederacji i nie byłem w stanie tego wyłowić z morza antypisowskiego i antyamerykańskiego hejtu tudzież labidzeń jacy to oni są prześladowani przemieszanych z jakąś nieprawdopodobną butą i pewnością siebie oraz wyższością. Jest coś takiego jak praktyka polityczna i realia. Jeśli oni nie potrafią przebić się ze swoim programem do ludzi w dzisiejszych czasach, gdzie można zrobić wszystko jeśli chodzi o media, to znaczy że nie mają najmniejszych szans, by rządzić choćby powiatem. Konfederację niszczy ten sam mechanizm co POKO. Radykalizacja poglądów która przenosi się na praktykę polityczą jest zabójcza i toczyła kiedyś również i PIS. 

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @przemsa 2 października 2019 10:21
2 października 2019 10:26

Pan Taskówkarz :) 1000+ punktów do sympatii - choc wiem, ze Cie to nie wzrusza :)

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @Marcin-K 2 października 2019 10:26
2 października 2019 10:28

Znam Pana Wilka z Konfederacji - imho cała ta chałastra to karierowicze - choć on akurat w prywatnych rozmowach tego nie kryje :)

Oni graja na cos takiego jak Razem - byle dostać kase za 3 % - smutna prawda.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ongaku 2 października 2019 09:57
2 października 2019 11:07

Pewne sprawy pomijałem świadomie. Wpis, jeśli miałby odnieść jakiś skutek, musiał być jednoznaczny. Świadomie poza tym nie chciałem zagłebiać się w bagno podejrzeń i pozostać przy konkretach dających się sprawdzić.

A teraz po kolei:

- Nie mamy Amber Gold (niewyjaśniona sprawa do tej pory), rzeczywiście seryjny samobójca poczuł się trochę niepewnie. Ale za to mamy niewyjaśnione i ciche medialnie Get Back, Wołomin, aferę podkarpacką i Kosteckiego.

- To bardzo prawdopodobne. Podpowiem jeszcze, że wzrost napływu migrantów muzułmańskich za PiS jest mniejszy niż wzrost podań o pobyt czasowy i stały, a więc jednak trochę się temu opierają i chwała im za to. Ale malutka.

- Zgoda.

- Estetyka (ważna ale nie decydująca). W mojej pamięci prezydent Duda zapisze się jako człowiek, który zawiózł na Ukrainę teczkę z miliardem Euro i który zawiódł całkowicie w sprawie frankowej, składając wcześniej obietnice bez pokrycia. Głosowałem na Niego w drugiej turze i jestem bardzo rozczarowany. Teatr z Hostią za bardzo z kolei przypomina mi Matkę Boską w klapie Wałęsy.

- Niewątpliwie. A jednak: karuzela stanowisk w spółkach skarbu państwa, rozrzutność na jakieś żałosne Polskie Fundacje Narodowe, Uszatkowe poszukiwanie lokalizacji elektrowni atomowej za wiele milionów - im bardziej szukają, tym bardziej nie ma (kto wie, czy tu PiS znowu nie jest lepszy od PO...)

- Dług jest obsługiwany. Inaczej musieli byśmy ogłosić bankructwo. Rośnie. 500+ ma skutki pozytywne i negatywne. Nie trzeba oddawać kasy jeśli jej się nie zabiera.

- JJ Kurscy - lepiej o nich nie wspominać. Z mojego punktu widzenia J Kurski = J Kurski

- Polska armia nadal jest rozbrojona. Nato niczego nie gwarantuje. Niemcy są w Nato. USA jest daleko, ma ważniejsze sprawy. Bez wahania nas sprzeda. Rosja jest krok od zakończenia budowy systemu kontroli powietrznej nad Polską, a my mamy kupić F35, które będą bez osłony i widoczne jak na talerzu. Polacy są bezbronni i w razie konfliktu partyzantka będzie walczyć czarnoprochowcami. Nie mamy okrętów. Nie mamy obrony przeciwrakietowej. Nie mamy środków odwetu w wypadku uderzenia rakietowego na nasz kraj. Działania prowadzone obecnie są i trzeba to zaliczyć PiS na plus, ale znów: są rozproszone i niepotrzebnie uparcie staramy się zbroić symetrycznie. Do uniknięcia konfliktu wystarczyły by rakiety dalekiego zasięgu i kilkadziesiąt naszych głowic (pod naszą, a nie USA kontrolą).

 

Potrzebujemy śmielszych i lepiej skoordynowanych działań w wielu dziedzinach. Nie mam pojęcia, dlaczego PiS przy swojej retoryce, prowadzi działania tak ograniczone i chaotyczne, a czasami nawet tej retoryce zaprzeczające. Mam okropne podejrzenia, że nie opublikowanie aneksu WSI ma z tym jakiś związek. Podejrzewam również, że coś może być na rzeczy z tymi taśmami z podkarpacia, skoro Marszałek Kuchciński został odleciany (przecież nie on jeden latał, no bez jaj)

zaloguj się by móc komentować

bendix @przemsa 2 października 2019 10:32
2 października 2019 11:10

Ale zlew. Już Ci od "cierpiarzy" naubliżali...

Obserwuje czy ktoś zrobi z tym porządek. Mają "mokro w gatkach" skoro aż tyle tego tu przylazło przed wyborami.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Marcin-K 2 października 2019 10:26
2 października 2019 11:11

Nie. To jest ich oficjalny program. Ogłoszony na początku kampanii i szeroko omówiony na konwencji wyborczej. Nie ich wina, że w mediach tego nie ma. Nie jest prawdą, że można z mediami zrobić wszystko. Zasięg mediów masowych jest na razie nie do pokonania przez społecznościówki a przekonanych nie ma potrzeby przekonywać.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @bendix 2 października 2019 11:10
2 października 2019 11:13

Sądziłem, że to do mnie.

Nie usuwam, bo nie lubię cenzury, a tekst ten wystawia świadectwo wyłącznie autorowi.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ongaku 2 października 2019 10:28
2 października 2019 11:14

"I nie zawiążesz gęby wołowi młócącemu..."

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @LoginNieznany 2 października 2019 11:07
2 października 2019 12:16

Konstatuję, że surrealizm jest twoją najmocniejszą stroną.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @stanislaw-orda 2 października 2019 12:16
2 października 2019 12:54

Napiszę jeszcze coś na inny temat w innym stylu i zobaczymy :)

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @LoginNieznany
2 października 2019 13:02

Dziękuję wszystkim za przeczytanie, zrozumienie i odzew.

Mam nadzieję że mimo długości tekstu nie zanudziłem Was.

Pozdrawiam, do zobaczenia pod innymi tekstami.

zaloguj się by móc komentować

smieciu @LoginNieznany
2 października 2019 13:30

Dobry tekst, popieram. Proszę się nie przejmować krytyką tak typową tutaj. Zarzucą standardowo jakiś surrealizm, przyczepią się do przecinka w złym miejscu ale nigdy nie podejmą rzeczowej dyskusji. Przy czym najśmieszniejsze jest to że część z owych krytyków twierdzi że nie zagłosuje na PiS ale i tak będą się sprzeczać, bronić PiS bo... tak. To jedna z zagadek naszego świata. Jest i coż, nie ma co sobie przepalać mózgu na próby jej zrozumienia.

PiSowiec jest identyczny jak PeOwiec - sensowna argumentacja i fakty nie zdają egzaminu. Kurski ten czy ten drugi wiedzą to świetnie i dlatego bazują na instynkrach, emocjach itp. To i tylko to jest skuteczne. Mimo wszystko proszę się nie poddawać, te teksty są bardzo ważne. Zwłaszcza tutaj. Niech ludzie je czytają, niech się śmieją itp. Potem, w sumie całkiem niedługo, gdyż PiS zrzuci tą maskę (której nawet nie ma, będąc jedynie zestawem żałosnych iluzji) może sobie przypomną na czym bazowali podejmując decyzję o wsparciu tych, którzy zakończą ostatecznie żywot tego kraju. Który oficjalnie stanie się landem UE, być może nawet bez części ziem i całkiem prawdopodobnie pod tym słynnym żydowskim zarządem powierniczym.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @Ongaku 2 października 2019 10:28
2 października 2019 15:02

Nie to co politycy PiS; ci jak powszechnie wiadomo do polityki poszli żeby służyć Polsce a subwencję oddadzą na Caritas.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @smieciu 2 października 2019 13:30
2 października 2019 15:15

tak, tak, bo nie jest surrealizmem np. (zacytuję):

"Do uniknięcia konfliktu wystarczyły by rakiety dalekiego zasięgu i kilkadziesiąt naszych głowic (pod naszą, a nie USA kontrolą)."

To opary absurdu, a nie surrealizm.

zaloguj się by móc komentować

Marcin-K @LoginNieznany 2 października 2019 11:11
2 października 2019 15:55

Nie ich wina, że w mediach tego nie ma.

Nie ich wina? A kogo?

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @bendix 2 października 2019 11:10
2 października 2019 16:49

Ja bardzo przepraszam ale Ongaku alias Wojciech Kaniewski komentuje na https://coryllus.pl

od bardzo dawna. to, ze przyszedlem na SN to dlatego, ze GM sam powiedział, ze coryllus to włascwie sam nie wie po co jest skoro robi robote SN. to przyszdlem tu a ze akurat przed wyborami to przypadek.

 

 

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @LoginNieznany
2 października 2019 17:29

Polityk musi byc skuteczny. JKM to przykład politycznego oszołoma - nigdy nic nie wygrał nigdy na nic nie miał wpływu i jak juz miał szanse miec to sam ją sabotował. Wiecej zła niz pożytku z tej calej jego działalności. Szkoda, ze nie pozostał przy BRIDGE - choc i w tamtym środowiksu mają go za wariata - moja ciocia Małgorzata Pasternak jest najlepsza polską brydzystka i znajdziesz ja w encyklopedi tego sportu - zna JKM osobiście - ja zreszta tez, jego synek Jacek to bilardzista hazardzista, ktory utopil niejedna pensje grajac ze mna na hajs.

Liroy? - mam komentowac kto to jest ? naprawde? - chyba nie musze...

Tak jak mowilem co w tym towarzystwie robi Pan Braun - nie wiem ale przychodzi mi na myśl tylko jedno - $$$.

W polityce licza sie tez plecy.  Rozumiem, ze za PIS stoi USA. Układy zostały zawarte to widać gołym okiem - przeciez kampania PIS 4 lata temu to był majstersztyk - te afery PO (taśmowa) to albo zdrada naszych słuzb na zlecenie (kogoś mocnego) albo robota obcych w kazdym razie na korzysc PIS - to chyba oczywiste. Wierzysz w bajki o kelnerach?

USA nas zdradzi? Coz Anglia i Francja nas zdradziła to moze wypowiedzmy im wojne razem z Putinem - to jest taki poziom rozumowania.

NATO to jedyna szansa dla Polski i dobrze, ze w nim jestesmy. To, ze USA maja tu swoja strefe wpływów to bardzo dobrze!!! - tylko dlatego PIS wygrał wybory 4 lata temu - kontrolowanie polityki w koloniach to robota CIA od dziesiatkow lat - przewroty etc.

Pan Braun od lat realizuje jakis tam swoj program tylko zadnych efektów nie widać.

Gdy sie zapytałem Bosaka i Winnickiego na TT kto sponsoruje Ruch Narodowy - otrzymałem BANA od razu bez dyskusji - to tak sie traktuje potencjalnych wyborców?

Szkoda, ze była Jałta i Teheran - a Ubecja była żydowska itd itp - ale to było dawno temu.

USA to potega. Co z tego ze sa daleko? Operuja na całym świecie (lotniskowce pływajace miasta fortecy) - jedyne mocarstwo w historii tej planety, ktore ma praktycznie pełna kontrole na wodzie. a tzn. ze jest obecne praktycznie wszedzie.

Bylem w USA wiele razy. Wole z nimi isc pod reke niz z Konfederacja...

Poniał?

 

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 2 października 2019 15:16
2 października 2019 19:21

To nie było do Ciebie, ale jak już uznałeś za stosowne się odezwać to odpowiedz mi na pytanie; kiedy prędzej zostanę prezesem spółki skarbu państwa, wojewodą czy posłem; wstępując do PiS czy np do RN? "Mentalne podstawowe niepełne"; to jest słabe trochę, lepsze było "młodzi, wykształceni z dużych miast". 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ongaku 2 października 2019 17:29
2 października 2019 19:25

Miałem już nie komentować. No cóż, gospodarz musi doczekać do końca imprezy a potem niestety jeszcze posprzątać.

Skuteczność ocenia się w funkcji czasu. I każdy może ją sobie inaczej definiować. Co by o Januszu Korwin Mikkem nie mówić - to jednego Mu odmówić nie sposób - popularyzacji idei wolnościowej. Nawet jeśli własnymi rękoma na zlecenie, z przekory, z megalomanii czy co tam jeszcze sobie wyobrazić, własnymi rękoma niszczy często swoją pracę. Nie sposób też zarzucić Mu koniunkturalizmu.

Załóżmy przez chwilę, że Jego postawa to tylko sposób na mącenie ludziom w głowie. Jeśli tak, to tu też jest wysoce nieskuteczny, ponieważ wiele osób dzięki Jego publicystyce jest w stanie oceniać fakty biorąc pod uwagę nie tylko bieżące skutki, które są łatwo zauważalne i często nazywane są skutecznością, ale też konsekwencje dalsze. Wiele osób zetknęło się też dzięki Niemu i Panu Stanisławowi Michalkiewiczowi z trochę inną lekturą ekonomiczną, społeczną i psychologiczną niż popłuczyny po Keynes'ie i Moslow'ie (choć akurat Masłow jak sądzę tak bardzo od prawdy nie odszedł). Nie sądzę, żeby to właśnie osoba Janusza Korwin Mikkego przyciągała ludzi do Konfederacji, chociaż zapewne mogł by będąc poza wielu odciągnąć. Zgadzam się, że ma większe predyspozycje do destrukcji niż do budowania.

Naiwnością było by sądzić, że do polityki garną się anioły. Dlatego nie zamierzam wchodzić w polemiki, kto gorszy. Mnie interesują fakty, wpływ na życie moje i mojej rodziny, wpływ na moich rodaków i ojczyznę. Jak do tej pory mam do czynienia wyłącznie ze zmianami w jednym kierunku. Historii PiS ani KO (PO) na pewno nie muszę Panu przypominać. SLD i PSL również. Tak się składa, że ugrupowania te, pod różnymi nazwami i w różnych konfiguracjach, wspólnie są w moim mniemaniu winne uzależnieniu Polski od międzynarodowego kapitału, bankierskiego interesu, korporacji i obcych potęg. Wspólnie są winne masowej emigracji i wymianie narodowościowej prowadzonej  konsekwentnie na Polskim terytorium. Wspólnie są winne rozdawnictwu polskich surowców. Wspólnie są winne zapaści demograficznej i konieczności czasami dwuletniego oczekiwania na zabieg medyczny. Wspólnie są winne głodowych emerytur i nędznych pensji. Wspólnie są winne bezkarnego pomiatania Polską przez obcych, zrobienia z Polski międzynarodowej kurtyzany i wspólnie są winne doprowadzeniu Polski do stanu bezbronności. Wspólnie są też winne w mojej opinii panoszeniu się na naszych ulicach bolszewickiej zarazy z coraz to innym "proletariatem zastępczym".

Jako żywo, jak do tej pory Konfederacja i różne dziwne postaci z nią związane nie ma z tym procesem nic wspólnego. Dodatkowo składa ona ofertę ekonomiczną atrakcyjną dla wielu osób, na przykład takich, które pamiętają pierwszą połowę lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia, albo takich, którym nie podoba się rola taniej siły roboczej w niemieckich montowniach.

Skąd akurat porównanie USA i Konfederacji. To zaskakujące. I ta otwarta deklaracja przyłączenia się do najsilniejszego. Kibicował Pan opryszkom na podwórku bijącym słabszych? Wiele razy zastanawiałem się co jest przyczyną, że niektóre osoby stac tylko na argumentację w stylu: "wolę syf i cholerę niż trąd i Hiv". Nie ma innego wytłumaczenia, niż tylko długotrwała indoktrynacja połączona z brakiem pewności siebie danej osoby, często maskowanej chamstwem.

Poniał?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 2 października 2019 19:40
2 października 2019 20:12

"Dowolna partia" jest tylko jedna, a w zasadzie nie ma żadnej.

Nie, moje pytanie było prawie retoryczne. Mój post do Ongaku, do którego byłeś łaskawy się odnieść, dotyczył właśnie karierowiczostwa.  Więcej karierowiczów znajdziemy więc w PiS niż w Konfie? Ale pal pieron te partie, czy lepiej jest gdy partia rządząca ma więcej stanowisk do rozdania? Czy też lepiej żeby żeby miała ich mniej, z punktu widzenia państwa, a nie partii?

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @LoginNieznany 2 października 2019 19:25
2 października 2019 20:18

Gratuluję tekstu, ale obawiam się że uprawia pan zajęcie, zwane potocznie "orką na ugorze" to jak w Krakowie; najważniejsze jest czy jesteś "za Wisłą" bo jak nie to musisz być "za Cracovią", nie ma ludzkiej siły...

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @LoginNieznany 1 października 2019 23:42
2 października 2019 20:28

Jest takie powiedzenie: "Idiota, czy o drogę pyta".

(Zakładam, że jeżeli pisze to czytać umie i rozumie.)

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 2 października 2019 20:29
2 października 2019 21:06

Dawno się nie badałem na głowę, ale pan doktor, jak robiłem prawko na ciężarówkę stwierdził że jest ok, a ja mu wierzę. Nie interesuję się piłką, ani kopaną, ani rzucaną, ani wsadzaną do kosza. Ale rozumię głęboką analogię; PiS to Real Madryt i wszyscy mogą im skoczyć, daj Boże. 

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @szarakomorka 2 października 2019 20:28
2 października 2019 21:09

Powiedzenie brzmi; "Głupi, czy o drogę pyta?", Kto pyta, nie błądzi...

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @porfirogeneta 2 października 2019 20:18
2 października 2019 21:14

Dziękuję. Znam to aż za dobrze. Przywykłem już do tej walki z wiatrakami.

zaloguj się by móc komentować

genezy @bendix 2 października 2019 11:10
2 października 2019 21:17

cierpiarz to nie wyzwisko ale wulgaryzmy cierpiarza to wulgaryzmy

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @przemsa 2 października 2019 20:26
2 października 2019 21:19

Konfa nie będzie rządzić, ale powtarzam, potrzebna jest jakaś opozycja, poza debatą POPIS pt "kto bardziej kocha Unie Europejską albo USA", albo kto większą "fabrykę, albo montownie Europy" tu urządzi i czy Pakistańczyków więcej, czy może Nepalczyków, obywatele byłego ZSRR oczywiście TAK niech pasają kozy nad Wisłą, za budżetowe pieniądze oczywiście.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @boson 2 października 2019 21:11
2 października 2019 21:19

Korwinista? Ło matko, kto jeszcze w ten sposób stygmatyzuje? Nie słyszałeś (Pan?, nie wiem czy można na ty) że teraz się mówi "kuc" lub "szur"?

 

zaloguj się by móc komentować


porfirogeneta @LoginNieznany 2 października 2019 21:14
2 października 2019 21:29

Masz tu Don Kichota i Sancho Pansę za swoje trudy, znoje;

Znalezione obrazy dla zapytania rzymkowski terlecki

zaloguj się by móc komentować


LoginNieznany @LoginNieznany
2 października 2019 22:40

Każdy z nas kiedyś się kimś rozczarował. Janusz Korwin Mikke nie otrzymał mojego głosu od 2010 roku. Od momentu, w którym na drugi dzień po "katastrofie" smoleńskiej użył sformułowania  (jeśli mnie pamięć nie myli) że to przecież oczywiste, że była to zwykła katastrofa. Nie mógł tego wiedzieć dwa dni po zdarzeniu. W takich sytuacjach wypada się trochę powstrzymać z sądami.

zaloguj się by móc komentować

porfirogeneta @LoginNieznany
2 października 2019 22:54

Wyjście z kowinizmu, wiem z opowiadań, to ciężkie przeżycie, zazwyczaj towarzyszy opuszczeniu szkoły i pójściu do pracy. Ale Korwin ma w moim sercu poczesne miejsce, za danie w ryja tej ^%$#@wie Boniemu. Za ten czyn Korwinowi niech Najwyższy wydłuży jego dni.

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @LoginNieznany 2 października 2019 19:25
3 października 2019 07:30

Na świecie, w ktorym ja zyje działa tylko 1 prawo - prawo silniejszego.

Ja rozumiem Twoje żale - ale chyba jednak system opresji zainstanlowanu tu wczesniej niz po 89 :)

Cele, ktore przedstawiles sa imho nierealne a mamienie publiki, ze jest inaczej to obłuda.

Myslisz, ze za Cesarstwa Rzymskiego prowicja przyłaczona silą mogla sie odłaczyc od tak bo wiekszosc ludzi w niej mieszkających roiła to sobie w głowach?

Straclismy niepodległosc stulecia temu - chcesz ustawa to zmienic? Albo wynkiem wyborczym?

Pan Michałkiewicz pisał ustawy w latach 90 a w 70 jeździł do Paryża sie uczyć - kto mu dał paszport i kase za PRL ? Kazdy mogł tak jeździć?

Moja rodzina nigdy sie nie skalała partyjniactwem wrecz mam odznaczonych w walce o Polske bohaterów z czego jestem dumny. Za PRL tez nam zle nie było (w porównianu do innych - choć dziadek na UB był - Oficer AK a ojciec z matką myli kible w Szwecji ) za tranformacji tez po dupie dostalismy a jednak ludzie z boku patrza i zawsze mowia - ty to masz klawe zycie. Moze dlatego, ze umiec myslec i dawac sobie rade w kazdym systemie.

Na podwórku lepiej polec i bronic ideałow czy przezyc i dac przezyc wlasnemu potomstwu czekajac na lepsze czasy?

A czy przypadkiem nie lepiej miec prace w niemieckiej montowni niz zdychac z głodu jak Ukrainiec?

Kto Ci broni sie edukować i wymyslic startup, ktory opchniesz w doline krzemowej?

Jest internet, dostep do edukacji nieograniczony.

Ludzie tylko narzekaja zamiast sie wziac do roboty.

Politycy nigdy za nikogo nic nie zalatwia a jak chcesz liczyc na to to powodzenia.

Mlody chyba jestes :)

Pozdrawiam.

 

 

 

 

 

 

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @przemsa 2 października 2019 20:29
3 października 2019 08:41

O, dobry przykład. Oczywiście możesz być za Grabarnia Kraków, ale tylko pod warunkiem, że nie głosisz wszem i wobec, że grając w drugiej lidze będzie już zaraz mistrzem Polski. To oznaczałoby, że masz nierówno pod deklem.   - swietne :)

zaloguj się by móc komentować

szarakomorka @porfirogeneta 2 października 2019 21:09
3 października 2019 10:14

Co chciałem napisać to napisałem.

Pan może sobie pisać o głupim, ja wiem jaka jest różnica między głupotą a zidioceniem.

 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @boson 2 października 2019 21:25
3 października 2019 11:49

Słuchaj Boson, u siebie mnie wywaliłeś, ale tu mogą ci jeszcze odpowiedzieć. Jeśli masz jakiś problem ze sobą, kompleksy wobec młodszych - lecz się. Jeśli masz zwyczaj przychodzić do kogoś w gości i srać na wycieraczkę - zmień się. Jeśli w końcu nie stać cię na dyskusję merytoryczną, nie dyskutuj, wygląda to żałośnie.

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @LoginNieznany 3 października 2019 11:49
3 października 2019 11:50

I jeszcze - jak dla ciebie mogę mieć pięć lat albo pięćset. G ci do tego.

zaloguj się by móc komentować

stanislaw-orda @LoginNieznany 3 października 2019 11:49
3 października 2019 12:06

Boson jest rozchwiany emocjonalnie (labilny). Mnie banował na swoim blogu w "SN"  już pewnie ze  dwa razy  ale potem odbanowywał. Aktualnie mam u niego kolejnego bana. W komentarzach boson toleruje wyłącznie jednokierunkowe złośliwości, czyli  serwowane przez niego pod adresem innych. Wykazuje w ten sposób spore deficyty w zdrowym dystansie do samego siebie, ale najpewniej nie zdaje sobie z tego sprawy. Natomiast jeśli mu się wykaże, że  o czymś nie wie albo posiada niepełne lub błędne wiadomości,  wówczas bez wahania odrzuci tego rodzaju diagnozę. Bo najmądrzejszy może być tylko boson.

 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @Ongaku 3 października 2019 07:30
3 października 2019 12:08

Wiesz co, to jest stare pytanie, czy lepszy żywy lis czy martwy lew. I nie ma na nie dobrej odpowiedzi. Przetrwanie to nie program. Ale z prawie całą resztą wypada się zgodzić, budowanie własnej i rodziny pomyślności jest dobre, cele przeze mnie zarysowane są najprawdopodobniej nierealne, niepodległość straciliśmy stulecia temu, rewolucji się wyborami nie dokona, nie zatrzyma się tankowca w miejscu itp. Ale umiejętnie podczepiając holownik można zmienić jego kurs, powoli.

Nie jest całą prawdą, że wybory niczego nie mogą zmienić. Może nie mogą zmienić polityki zagranicznej, może nie mogą zmienić podejścia do UE. Ale całkiem nic? Jeśli by tak było - to skąd to całe zamieszanie, skąd te emocje? Teatr tylko? Intryga wyższego rzędu? Chodzi wyłącznie o posady?

Młodość to pojęcie względne. Jeśli masz sto lat, to tak, w porównaniu z Tobą jestem młody. W sumie - to chyba fajnie być młodym, niezależnie ile ma się lat, co?

 

zaloguj się by móc komentować

LoginNieznany @stanislaw-orda 3 października 2019 12:06
3 października 2019 12:12

Aha,

Coś tam z tego już do mnie wcześniej docierało, bo przecież bywam tu od dawna, tylko nie angażowałem się do tej pory. Jednak nie ma nic lepszego, niż osobiste doświadczenie. Poza tym mnie też łatwo sprowokować tylko że jeśli się pisze, ma się trochę czasu na nabranie dystansu do okoliczności, chociażby tyle, ile zajmuje wystukanie na klawiaturze. Czasami to wystarczy, a czasami nie.

 

zaloguj się by móc komentować

Ongaku @LoginNieznany 3 października 2019 12:08
3 października 2019 12:18

Jestem zdania, ze Demokracja to Disneyland dla dorosłych ;)

Podpowiadam na wybory nie ide.

zaloguj się by móc komentować

zaloguj się by móc komentować